کارخانه ایزوگام جنت دلیجان


کارخانه ایزوگام جنت دلیجان

کارخانه ایزوگام جنت دلیجان با تولید باکیفیت ترین و پیشرفته ترین فویل دار و همین طور دو لایه و طرح دار  نقش مهمی را در صنعت ایزوگام ایفا کرده است. فروش محصولات تولیدی این برند در نمایندگی ایزوگام جنت دلیجان در تهران نام این ایزوگام چه به صورت پخش عمده و چه خرده فروشی انجام می شود. تولیدات عرضه شده در کارخانه ایزوگام جنت دلیجان با بهترین کیفیت و قیمت ممکن در بازار عرضه می شوند و موارد استفاده زیادی هم برای آن ها وجود دارد.

 

هر یک از مشتریان قبل از هر گونه اقدامی برای خرید ایزوگام جنت دلیجان باید از اطلاعاتی جزئی در رابطه با این محصول ارزشمند و پرفروش مطلع شوند و در رابطه با آن بدانند. کارشناسان حاضر در نمایندگی ایزوگام جنت دلیجان در تهران می توانند اطلاعات زیادی در رابطه با این محصول تولیدی در کارخانه ای در شهرستان دلیجان را در اختیار مشتریان قرار دهند و آن ها را به سمت داشتن خریدی مطلوب و رضایت بخش هدایت و راهنمایی کنند.

 

 

 

 

 

 

نمایندگی ایزوگام گلبام شرق گیتی

 کارخانه ایزوگام گلبام شرق گیتی به عنوان یکی از بهترین کارخانه های تولید ایزوگام در ایران مطرح بوده و با تولید بهترین ایزوگام های مصرفی مردم گامی در جهت پیشرفت برداشته است . کمپانی ایزوگام گلبام شرق در زمینه انواع عایق های رطوبتی چهار لایه، ساده یا بدون فویل و همین طور فویل دار و غیره در خدمت مشتریان و مصرف کنندگان است . البته قبل از هر چیز کسب اطلاعاتی در رابطه با قیمت روز ایزوگام گلبام شرق برای مشتریان و خریداران محترم الزامی و مهم به نظر می رسد. با توجه به اهمیت اطلاع هر خریدار از موارد مهمی همچون قیمت روز ایزوگام گلبام شرق و یا کیفیت و انواع محصولات تولیدی در کارخانه بهتر است قبل از هر اقدامی برای خرید از طریق کارشناسی خبره برای کسب اطلاعاتی جامع و داشتن تجربه ای عالی در خرید این ایزوگام اقدام فرمایید.

 

 

نمایندگی ایزوگام پشم شیشه ایران

 کارخانه ایزوگام پشم شیشه ایران یکی از بهترین سوله های تولید ایزوگام در ایران است . کارخانه ای که با فروش محصولات خود به صورت پخش عمده و جزئی و با قیمت خرید مستقیم از طریق نمایندگی ایزوگام پشم شیشه ایران خدمت مشتریان عزیز است . با توجه به فراهم بودن امکان خرید مستقیم محصولات تولیدی از نمایندگی عایق رطوبتی پشم شیشه قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران بسیار مناسب تر و در سطحی پایین تر است . البته در این میان گارانتی و ضمانت فروش محصولات هم از اهمیت بالایی برای مشتریان برخوردار است که در نمایندگی ایزوگام پشم شیشه ایران به آن توجه خاصی مبذول می شود. از آن جایی که شما خریداران محترم قبل از هر اقدامی برای خرید محصول ایزوگام پشم شیشه از نمایندگی ایزوگام پشم شیشه نیاز به کسب اطلاعاتی دقیق در رابطه با کیفیت اجناس، قیمت و غیره را دارید امکان مشورت و صحبت با تیمی کارشناس و متخصص در این رابطه برای شما عزیزان فراهم شده‌است.

 

 


قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران چقدر است ؟

 بحث قیمت از جمله موارد مهمی است که همواره ملاک و معیار خریداران در زمان خرید انواع ایزوگام مصرفی است و همه مشتریان به دنبال خرید محصولی با قیمتی مناسب و ارزان در عین داشتن کیفیت بالا هستند در رابطه با قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که علی رغم بالا بودن قیمت ایزوگام می توانید انواع محصولات ایزوگام تولیدی کارخانه ایزوگام پشم شیشه را در این نمایندگی با قیمتی بسیار مناسب و ارزان پیدا کنید. برای اطلاع از قیمت ایزوگام پشم شیشه از جمله انواع ایزوگام های فویل دار، بدون فویل، چهار لایه و ساده در نمایندگی ایزوگام پشم شیشه ایران می توانید از طریق تیم مشاوره متخصص حاضر در این مجموعه اقدام فرمایید تا اطلاعات لازم را از آن ها دریافت کنید.

 

 

 

قیمت خرید از نمایندگی ایزوگام دلیجان در تهران از درب کارخانه

در رابطه با قیمت خرید از نمایندگی ایزوگام در تهران از درب کارخانه باید عرض کنیم که این قیمت در پایین ترین سطح ممکن قرار دارد و مشتریان نیاز به پرداخت مبلغ بالایی برای خرید انواع ایزوگام ندارند.

یعنی شما می توانید بهترین جنس را هم با کیفیتی بسیار بالا اما با قیمتی بسیار پایین و منطقی از طریق نمایندگی ایزوگام  در تهران خریداری کنید.

همین موضوع می تواند امتیازی بسیار خوب برای شما به عنوان یک مشتری باشد.

 

 

 

نمایندگی ایزوگام

 

 

 

نمایندگی ایزوگام شرق مشهد

در شهر های مختلف کارخانه ها در زمینه تولید کردن ایزوگام های مختلف فعالیت می کنند  و باید بدانید که ما به شما یکی از بهترین کارخانه های موجود در زمینه را معرفی می کنیم و می توانید خرید های خود را از این کارخانه انجام دهید.

بهتر است بدانید که یکی از بهترین کارخانه های فعال در این زمینه، کارخانه ایزوگام شرق مشهد می باشد. بهتر است بدانید که این کارخانه از چند سال پیش در این زمینه فعالیت می کند و به این علت در این زمینه بسیار با تجربه و با سابقه می باشد.

 

نمایندگی ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت117

 نمایندگی ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت ۱۱۷ در تهران و عرضه بدون واسطه با قیمت مناسب از کمپانی ارائه دهنده یا سوله ایزوگام بام گستر ثبت ۱۱۷ همراه با ارائه خدمات نصب و اجرای انواع عایق های رطوبتی همراه با نیروهای مجرب و آموزش دیده درخدمت شما، جهت دریافت مشاوره و بازدید از مکان تماس بگیرید.

یکی از بهترین نوع برند های در زمینه تولید ایزوگام و عایق های رطوبتی, کارخانه تولیدی برند دلیجان می باشد که با داشتن سالها سابقه کاری می توان به شکل قطعی و تضمینی از محصولات آن با اطمینان خاطر استفاده کرد.

 

نصب عایق رطوبتی شرق دلیجان

نصب عایق رطوبتی شرق دلیجان یکی دیگر از مواردی است که به جز خرید ایزوگامی باکیفیت بالا و مرغوب باید به آن توجه کرد. در واقع، این عمل می بایست به وسیله تیمی خبره و ماهر برای هر یک از مشتریان و خریداران انجام شود تا خدایی ناکرده بعدها مشکلاتی برای ایزوگام پیش نیاید و عایق به راحتی خراب نشود.

گروه نصاب در نمایندگی های مختلف عرضه محصول ایزوگام شرق می توانند با دریافت مبلغی بسیار مناسب و منطقی کار نصب را باکیفیتی عالی و بدون هیچ عیب و ایرادی برای مشتری انجام دهند. نصاب های حاضر در تیم خوارزم سازه با داشتن تجربه ای بالا در حوزه نصب انواع و اقسام ایزوگام های تولیدی کارخانه عایق رطوبتی شرق دلیجان می توانند در هر زمان که بخواهید در خدمت شما دوستان و عزیزان باشند و بهترین سرویس ها را خدمت شما ارائه کنند. البته این خدمات نصب ایزوگام با گارانتی سرویس و همین طور تعمیر دوازده ساله خدمت مشتریان ارائه می شود تا لبخند رضایت بر لبان مشتری نقش ببندد.

 

نمایندگی ایزوگام شرق دلیجان

یکی از مواردی که در امر ساختمان سازی مورد توجه مهندسان قرار می گیرد اسفاده از یک عایق رطوبتی با کیفیت بالاست.

در این موارد است که ایزوگام شرق دلیجان یکی از برند ها در این زمینه نیز است. کارخانه ایزوگام شرق دلیجان با دارا بودن ازمایشگاه های کنترل کیفیت بز کیفیت محصولات خود نظارت می کند. این کارخانه توانسته است با توانمندی خود در زمینه تولید با کیفیت صادرات به کشور های همسایه داشته باشد.

 

 

بهترین و مناسب ترین ایزوگام چیست؟

 

بهترین و مناسب ترین ایزوگام چیست؟

 

زمانی که شما می خواهید یک عایق رطوبتی مناسب برای منزل خود خریداری کنید، به خاطر هزینه و عواقبی که ممکن است در پی داشته باشد، خوب است که از ویژگی های بهترین ایزوگام اظلاعات کافی داشته باشید تا در خرید خود برای بهترین ومناسب ترین ایزوگام و عایق رطوبتی هزینه کنید. آیا پیش از خرید خود از ویژگی های بهترین ایزوگام اظلاعاتی در دست دارید؟ ا گر پاسخ شما خیر است با ما همراه باشید تا این ویژگی ها را برای شما بیان کنیم.

 

 

 

 

قیمت ایزوگام آذر بام

ایزوگام آذربام یکی از بهترین نوع ایزوگام ها می باشد به این دلیل که کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و به همین دلیل مقاومت محیطی آن نیز بسیا زیاد است . این ایزوگام یکی از ایزوگام های صادراتی فوق العاده عالی و دارای نشان استاندارد 5 ستاره می باشد به همین دلیل اکثر کسانی که قصد ایزوگام کاری محیط مدنظر خویش را دارند اولیه از همه به سراغ این ایزوگام خواهند آمد . شرکت ایزوگام کیانی بزرگترین کارخانه تولید ایزوگام در تبریز ،شایسته ترین نوع ایزوگام آذربام را ارائه می نماید ضمن اینکه قیمت ما بین رقبا و همکاران پایین ترین قیمت می باشد ، هم از نظر فروش و هم در قیمت نصب ایزوگام .

 


مقایسه انواع ایزوگام چگونه است؟

 انواع ایزوگام از نظر مواد تشکیل دهنده یکی از راه های درجه بندی و مقایسه ایزوگام، دسته بندی آنها بر اساس لایه ها و روکش های مختلف ایزوگام بکار رفته می باشد. دو نوع مهم آن ها از نظر جنس و مواد سازنده ایزوگام پلیمری و ایزوگام دمیده هستند. ایزوگام پلیمری: نوعی از ایزوگام با درصد قیر ۶۰ الی ۷۰ درصد می باشد و از تقطیر نفت خام در پالایشگاه ها به دست می آید. مواد به کار رفته در ساخت این نوع ایزوگام عبارتند از قیر با خلوص بالا، پلی استر، تیشو، لایه آلومینیوم، پودر تالک، پوشال پلاستیکی وترکیب این مواد در دستگاه های ساخت پلیمر مخلوط شده و به مایع تبدیل می‌شود که به‌عنوان شیره ایزوگام از آن نام می‌برند. ایزوگام دمیده: مواد اصلی تشکیل دهنده این نوع ایزوگام قیر است که برای تهیه آن داخل نفت کوره ای هوا می دمند. ایزوگام دمیده نسبت به ایزوگام پلیمری از کیفیت پایین تری برخوردار است. به همین دلیل از آن در ساخت پوشش های بام و باطری اتومبیل و نظیر آن استفاده می شود. ایزوگام یک لایه و دو لایه: ایزوگام ها را برحسب دارا بودن تعداد لایه های مختلف به دو دسته تک لایه و دولایه تقسیم می‌کنند. بدیهی است ایزوگام های تک لایه نازکی و انعطاف پذیری بیشتری دارااست در حالی که ایزوگام دو لایه از پلی استر ضخیم با استحکام بالا ساخته شده است..

 

 

 

 

شرکت های معتبر تولید ایزوگام

شرکت های زیادی اقدام به تولید ایزوگام می کنند که شما باید پیش از خرید، با آنها آشنایی داشته باشید تا از شرکتهایی که ایزوگام نامرغوب و ارزان می فروشند، خرید نکنید. شرکت های  شرکتهایی نظیر ایزوگام دلیجان، ایزوگام بام گستر، ایزوگام سامان دلیجان، ایزوگام سراپوش، ایزوگام غرب گستر، ایزوگام بام پوش، ایزوگام بام گام عایق، ایزوگام پشم شیشه ایران، ایزوگام شرق، ایزوگام حامی شرق، ایزوگام الوند آسیا، ایزوگام ستاره طلایی ،شرکت هایی هستند که بهترین و مرغوب ترین ایزوگام را تولید کرده و به بازار عرضه می کنند. البته شما می توانید در صورت عدم شناخت کافی نسبت به انواع ایزوگام با ما تماس گرفته و خدمات اجرای ایزوگام منزل خود را به نیروهای ماهر ما بسپارید.

قیمت روز انواع ایزوگام با نصب



 

 

 

 

اجرای ایزوگام در تهران و حتی دیگر شهرستانها توانسته به خوبی جای روش های قدیمی اجرای ایزوگام را بگیرد، البته روش های قدیمی همچنان پاپرجا هستند ولی ایزوگام هم به صرفه و هم با دوام تقریبی ده ساله نیز می باشد. قیمت نصب ایزوگام به متراژ مصرفی ایزوگام ، یعنی قیمت متراژهای بالا کمی ارزان تر از قیمت متراژهای پایین می باشد و همچنین گزینه دیگر ایزوگام مورد استفاده نیز در این امر دخیل می باشد.

 

 

 

عوامل مؤثر بر قیمت ایزوگام

درباره با نرخ ایزوگام در قسمت بالا عرض کردیم که عواملی بر پایین تر و یا این که فراتر بودن قیمت عایق رطوبتی مؤثر می باشند. حالا سؤالی که در اینجا مطرح می گردد این میباشد که‌این دست اندرکاران چه میتوانند باشند. بایستی اشاره کنیم که مهمترین عواملی که میتواند تأثیری اصلی بر لیست قیمت اشکال عایق رطوبتی داشته باشد مشتمل بر نوع ایزوگام، نوع قیر، پلی استر، تیشو و فویل آلومینیوم میشود. از طرف دیگر، نرخ مواد اولیه به کار رفته در ساخت ایزوگام می‌تواند از اصلی ترین دست اندرکاران انتخاب کننده در قیمت روزایزوگام با نصب  باشد.

 

 

 

 


قیمت ایزوگام دلیجان چه طور میباشد؟

 ایزوگام دارنده دو نوع از حیث رویکرد ی بالایی آن میباشد: نوع اولیه با رویه ی آلومینیومی و نوع دوم آن ساده میباشد که از نوع معمولی در‌پی ساختمان ها، خدمات و پارکینگ ها و همچین مواقعی که در معرض نوروروشنایی مستقیم آفتاب نباشد به کارگیری میگردد و از نوع با رویه ی آ لومینیومی آن در پشت بام ها، دیوار ها، خدمات و غیره به کارگیری میشود. در اکثر موردها مصرفی درصورتی که که منعی برای استفاده نباشد می توان از نوع ایزوگام با رویه ی آلومینیومی به کار گرفت. این دو نسبت به یکدیگر مقداری تفاوت قیمت دارند که نوع معمولی ی آن ارزان تر می‌باشد. پس این مورد نیز تاثیر مستقیم در انتخاب قیمت ایزوگام دلیجان با نصب در تهران  دارااست.

 

 

 

 

 


قیمت فروش و نصب ایزوگام در کرج

درباره با لیست قیمت ایزوگام با نصب در کرج می بایست عرض کنیم که قیمت فروش و نصب ایزوگام در کرج بستگی به مورد ها مختلفی مثلا نوع ایزوگام مصرفی داراست. قیمت فروش و نصب ایزوگام بستگی مستقیمی به جنسی داراست که شما تعیین نموده اید.

 

 

 


قیمت ایزوگام با نصب در کرج چه طور میباشد؟

 وجود شرکت های و کارخانجات متعدد و متفاوت منجر می‌شود که گزینش نوع ایزوگام به دقت و وسواس بیشتری نیاز داشته باشد. قیمت ایزوگام با نصب در کرج بسته به نوع و جنس ایزوگام می تواند متغیر باشد. نمایندگی های فروش ایزوگام کرج به خاطر محصولات دارای اعتبار و استاندارد جایگاه ویژه ای میان مشتریان و بازار به دست آورده اند. با مراجعه به سایت این مجموعه ها می شود به راحتی از قیمت ایزوگام با نصب در کرج داده ها موردنیاز را کسب کرد.

خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور



 

 

 

 

تعمیر آسانسور کارگاهی پس از نصب و راه اندازی آسانسور کارگاهی یکی از مهمترین موضوعات به شمار می آید. از آن جایی که آسانسور کارگاهی در پروژه ها و برج های بسیار بلند نصب و راه اندازی می گردد و کار حمل مصالح و نفرات را انجام می دهد. به همین دلیل موضوع تعمیر دستگاه بسیار حساس و حیاتی خواهد بود و کوچکترین اشتباه در تعمیر این دستگاه می تواند خسارات جانی و مالی فراوانی را وارد نماید.

 

 

تعمیرات بالا بر کارگاهی

 تعمیرات و مراقبت اسانسور کارگاهی بعداز مراحل نصب این دستگاه یکی مهتمرین موردها در جلوگیری از حادثه ها و خطرها این دستگاه به حساب آورده می شود . همانطور که می‌دانیم غالبا این دستگاه درکنار پروژه های مرتفع تجاری و مسکونی نصب می شود وعمدتا داری ارتفاع متعددی میباشند و کوچکترین اشتباه در پروسه نصب و تعمیرات  اسانسور کارگاهی می تواند سبب سقوط این دستگاه شود و خطر آفرین باشد . ولی این بدان مضمون‌ وجود ندارد که بالا بر کارگاهی یک دستگاه پر خطر و مضر محسوب خواهد شد . اتفاقا با رعایت نکات فنی و ایمنی و استعمال از مجموعه های مهندسی و مجرب تعمیرات و حفظ ، این دستگاه یکی اثرگذار ترین امکانات شرایط کنونی در زمینه‌ی تولید و حمل و نقل به حساب می اید . که میتواند درامر جابجایی و حمل مصالح و کارمندان و مهندسان درسرعت بخشیدن به ساخت کمک شایانی به کارفرمایان و برج سازان کند .

 

 

 

 


نکات اساسی و کاربردی در تعمیر بالا بر کارگاهی

 تعمیر بالابر کارگاهی بسیار حساس میباشد و می بایست در تعمیرات آن به برخی نکات توجه و اعتنا ویژه ای نمود. به این دلیل‌که در صورت غفلت این نکات اساسی و کاربردی میتواند سبب ساز به وجود آمدن چالش های جبران ناپذیر گردد. مثلا نکات اساسی و کاربردی که می بایست برای تعمیر بالابر کارگاهی به آن دقت و توجه داشت، می شود به این موردها اشاره نمود: – یکی از اولی و مهم‌ترین نکات در تعمیر بالابر کارگاهی اعتنا به اتصالات سکشن ها و اتصالات کمر بندها می‌باشد. در شرایطی‌که این اتصالات شل خواهد شد و یا این که به هر علتی باز خواهد شد، در آن صورت می‌تواند موجب سقوط بالابر کارگاهی گردد. – از سایر نکاتی که در حین تعمیرات بالا بر کارگاهی بایستی به آن توجه و اعتنا داشت، دقت به میکروسویچ های حد بالا و تحت و تناژ آن است. در حالتی‌که که بدین میکرو سویچ ها بی دقتی خواهد شد، در این حالت می‌تواند مخاطرات متعددی را به‌دنبال داشته باشد. – در اکثری از مواقع سکشن های بالا بر کارگاهی به جهت به کار گیری های طولانی مدت و یا این که دیگر علل و عوامل ممکن میباشد، در گیر شکستگی و یا این که پوسیدگی خواهد شد. در این حالت، این سکشن ها قادر است منجر ساخت‌و‌ساز مخاطرات متعددی خواهد شد.


خرید قطعات بالا بر کارگاهی

 رای خرید قط ابتدا می بایست آشنایی درست و صحت از قطعا ت آسانسورکارگاهی یا این که بالا بر کارگاهی داشته باشیم تا بالابر کارگاهی بتوان نسبت به پیشنهاد یا این که خرید انها مبادرت نمود . یک اسانسور کارگاهی از قطعات و قسمتهای مختلفی تشکیل‌شده میباشد که در پایین به اختصار به ان می‌پردازیم . • پایه تثبیت : این قطعه برروی فونداسیون قرار می‌گیرد و بالا بر کارگاهی و سکشن های بر روی پایه تثبیت سوار میشوند . • سکشن بالا بر کارگاهی : این قطعه بر طبق سبک و گنجایش و مارک بالابر ها مختلف میباشد و برای هر نوع اسانسور بایستی از به عبارتی سکشن مربوطه را خریداری نمود . • شانه ای سکشن یا این که دنده سکشن : این قطعه نیز بر روی سکشن بالابر نصب میگردد و واسطه حرکتی در میان گیربکس اسانسور و سکشن ارتفاعی اسانسور کارگاهی است . • پیچ ومهره سکشن : پیچ و مهره ها واسطه اتصال سکشن ها به یکدیگر میباشند . • کابین اسانسور کارگاهی : کابین اسانسور های کارگاهی بر پایه ی تناژ دارنده بعد ها مختلفی می باشند . • لیور حرکتی یا این که لیور های عملگرا : لیورهای درون کابین می‌باشند که کار و دستور جنبش به موتور ها به وسیله این لیورها شکل میگیرد . • موتور های اسانسور : اسانسورهای کارگاهی مبتنی بر ظرفیت معمولا دارنده 2 یا این که 3 موتور حرکتی هستند . که اکثر زمان ها 11 کیلو وات میباشند . در برخی از اسانسورهای کارگاهی موتور درون کابین درنظرگرفته شده میباشد البته در بعضا دیگراز اسانسورها موتور بالای کابین نصب شده‌است . • پاراشوت اسانسور کارگاهی : این قطعه نیز معمولا در داخل کابین اسانسور نصب می‌شود و نقش ایمنی این دستگاه را بر عهده دارااست . • گیربکس : گیربکس ها نیز واسطه در بین موتور دستگاه و دنده های سکشن های ارتفاعی می باشند . و به موتور اسانسور کوپل میباشند . • تابلو فرمان : درین تابلو در شرایطی که دستگاه اینورتری باشد اینورتر دستگاه و برک یونیت ها و رله های محافظتی و یکسری کنتاکتور درنظرگرفته شده میباشد . و در حالتی‌که کنتاکتوری نیز باشد کنتاکتورهای حرکتی و ترمز ها درنظرگرفته شده اند . • میکروسویچ ها : که‌این میکروسویچ ها دربرگیرنده میکروسویچ های درب ها ، میکروسویچ تناژ ، و میکروسویچ های حد بالا و ذیل را مشتمل بر میگردد . • کمربند ها یا این که انکاراژ دستگاه : این قطعه نیز سکشن های اسانسور کارگاهی را به ساختمان یا این که سازه متصل می نماید و آن را صلب می کند

 

 

 

 

 

 


کاربردهای بالا بر کارگاهی spj چیست؟

 بالابر spj مثلا لوازم و تجهیزاتی میباشد که به نوبه خویش کاربردها و فواید بخش اعظمی را به همراه دارد. به کار گیری از بالا بر کارگاهی spj در اشکال صنایع متعدد متداول میباشد. برای مثال عارضه ها به کار گیری از آسانسورکارگاهی spj می توان از قابلیت به کارگیری از آن در ساختمان هایی بسیار بلند مرتبه اما با درجه امنیت بالا اشاره نمود. بعلاوه، با دقت به تکنولوژی توسعه یافته به فعالیت گرفته گردیده درین بالابر می توان امور را با سرعت بیشتری انجام بخشید. این سیرتکامل میباشد که شاهد بهبود پروسه کار و بالا رفتن روحیه کارمندان و کارگران هستیم. به عنوان مثال موردها مصرف و کاربردهای بالابر کارگاهی spj می توان از استعمال از آن در سکوهای نفتی، پالایشگاه ها و همین طور سدها نام برد.