بهترین و مناسب ترین ایزوگام چیست؟

 

بهترین و مناسب ترین ایزوگام چیست؟

 

زمانی که شما می خواهید یک عایق رطوبتی مناسب برای منزل خود خریداری کنید، به خاطر هزینه و عواقبی که ممکن است در پی داشته باشد، خوب است که از ویژگی های بهترین ایزوگام اظلاعات کافی داشته باشید تا در خرید خود برای بهترین ومناسب ترین ایزوگام و عایق رطوبتی هزینه کنید. آیا پیش از خرید خود از ویژگی های بهترین ایزوگام اظلاعاتی در دست دارید؟ ا گر پاسخ شما خیر است با ما همراه باشید تا این ویژگی ها را برای شما بیان کنیم.

 

 

 

 

قیمت ایزوگام آذر بام

ایزوگام آذربام یکی از بهترین نوع ایزوگام ها می باشد به این دلیل که کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و به همین دلیل مقاومت محیطی آن نیز بسیا زیاد است . این ایزوگام یکی از ایزوگام های صادراتی فوق العاده عالی و دارای نشان استاندارد 5 ستاره می باشد به همین دلیل اکثر کسانی که قصد ایزوگام کاری محیط مدنظر خویش را دارند اولیه از همه به سراغ این ایزوگام خواهند آمد . شرکت ایزوگام کیانی بزرگترین کارخانه تولید ایزوگام در تبریز ،شایسته ترین نوع ایزوگام آذربام را ارائه می نماید ضمن اینکه قیمت ما بین رقبا و همکاران پایین ترین قیمت می باشد ، هم از نظر فروش و هم در قیمت نصب ایزوگام .

 


مقایسه انواع ایزوگام چگونه است؟

 انواع ایزوگام از نظر مواد تشکیل دهنده یکی از راه های درجه بندی و مقایسه ایزوگام، دسته بندی آنها بر اساس لایه ها و روکش های مختلف ایزوگام بکار رفته می باشد. دو نوع مهم آن ها از نظر جنس و مواد سازنده ایزوگام پلیمری و ایزوگام دمیده هستند. ایزوگام پلیمری: نوعی از ایزوگام با درصد قیر ۶۰ الی ۷۰ درصد می باشد و از تقطیر نفت خام در پالایشگاه ها به دست می آید. مواد به کار رفته در ساخت این نوع ایزوگام عبارتند از قیر با خلوص بالا، پلی استر، تیشو، لایه آلومینیوم، پودر تالک، پوشال پلاستیکی وترکیب این مواد در دستگاه های ساخت پلیمر مخلوط شده و به مایع تبدیل می‌شود که به‌عنوان شیره ایزوگام از آن نام می‌برند. ایزوگام دمیده: مواد اصلی تشکیل دهنده این نوع ایزوگام قیر است که برای تهیه آن داخل نفت کوره ای هوا می دمند. ایزوگام دمیده نسبت به ایزوگام پلیمری از کیفیت پایین تری برخوردار است. به همین دلیل از آن در ساخت پوشش های بام و باطری اتومبیل و نظیر آن استفاده می شود. ایزوگام یک لایه و دو لایه: ایزوگام ها را برحسب دارا بودن تعداد لایه های مختلف به دو دسته تک لایه و دولایه تقسیم می‌کنند. بدیهی است ایزوگام های تک لایه نازکی و انعطاف پذیری بیشتری دارااست در حالی که ایزوگام دو لایه از پلی استر ضخیم با استحکام بالا ساخته شده است..

 

 

 

 

شرکت های معتبر تولید ایزوگام

شرکت های زیادی اقدام به تولید ایزوگام می کنند که شما باید پیش از خرید، با آنها آشنایی داشته باشید تا از شرکتهایی که ایزوگام نامرغوب و ارزان می فروشند، خرید نکنید. شرکت های  شرکتهایی نظیر ایزوگام دلیجان، ایزوگام بام گستر، ایزوگام سامان دلیجان، ایزوگام سراپوش، ایزوگام غرب گستر، ایزوگام بام پوش، ایزوگام بام گام عایق، ایزوگام پشم شیشه ایران، ایزوگام شرق، ایزوگام حامی شرق، ایزوگام الوند آسیا، ایزوگام ستاره طلایی ،شرکت هایی هستند که بهترین و مرغوب ترین ایزوگام را تولید کرده و به بازار عرضه می کنند. البته شما می توانید در صورت عدم شناخت کافی نسبت به انواع ایزوگام با ما تماس گرفته و خدمات اجرای ایزوگام منزل خود را به نیروهای ماهر ما بسپارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد