راهنمای نصب ایزوگام طرح دار روی دیوار و استخر



 

 

 

 

بیشترین کاربرد و استفاده از ایزوگام طرح دار در صنعت ساختمان سازی است و برای نمای ساختمان کاربرد دارد. ایزوگام طرح دار جایگزین مناسبی برای سنگ نمای ساختمان است. چراکه استفاده از ایزوگام طرح دار در نمای ساختمان ارزان تر و راحت تر از اجرای سنگ نمای ساختمان است. برای پوشش بام و دیوارهای ساختمان و استخر هم نیاز است که بهترین برند ایزوگام انتخاب و خریداری شود چرا که نیاز به استحکام و مقاومت بیشتر دارند. در ادامه به توضیحات بیشتری خواهیم پرداخت.

 

 

 

تنوع ایزوگام طرح دار

ایزوگام طرح‌دار در شکلها و رنگ‌های متعدد مثل آجر نما، سنگ، چمن و بقیه طرح‌ها و رنگ‌ها ساخت و عرضه میشود. تنوع طرح‌ها بسته به کارخانه تولید کننده متعدد میباشد و برای یافتن طرح مورد نظر ممکن میباشد مورد نیاز باشد تا برندهای گوناگون ایزوگام سنجیده شود.

 

 

 

 

کاربردهای ایزوگام طرح دار

 1جهت زیباسازی ساختمان می توان از ایزوگام طرح دار برای دیوار  با طرح آجرنما بهره مند شد. 2. ایزوگام طرح دار در مقابل پرتوهای فرابنفش خورشید مقاومت بالایی دارااست. 3. ایزوگام طرح دار بازدارنده از بازتابش نور خورشید و آزار عابران و ساکنین مجاور ساختمان میباشد. 4. ایزوگام طرح دار جهت ایزوگام کردن و زیباسازی دیوارها ، کف استخر و زمین ورزشی کاربرد داراست.

 

 

 


اجرا بهترین ایزوگام دیوار ساختمان

 ایزوگام دیوار ساختمان به عنوان یک عایق حرارتی و رطوبتی نقش مهمی در جلوگیری از ورود رطوبت به دور و بر داخلی دارااست. عایق کاری دیواره های ساختمان مسئله مهمی میباشد که میتواند سبب ثبات حرارتی و گرمایی داخلی ساختمان نیز گردد. این شیوه از مزایای بسیار متعددی در مقایسه با هر مورد از مورد های موجود برخوردار‌است، از مهم‌ترین این امتیاز ها می بایست به قیمت مناسب ایزوگام اشاره نمود. دیواره های ساختمان که به طور مداوم در معرض هوا آزاد، تابش خورشید و رطوبت قرار دارا هستند، با اجرا روش ایزوگام دیوار ساختمان قطعا مقاوم می گردند.

 

 

 


قیمت ایزوگام طرح دار روی دیوار ساختمان

قیمت ایزوگام دیوار ساختمان : ایزوگام طرح دار در بخش اعظمی از صنعت های مانند صنعت ساختمان سازی و زیبا سازی نمای شهری کاربرد دارااست و فعلا کارخانجات ایجاد ایزوگام از این نوع ایزوگام استقبال بسیاری کرده اند و با ساخت و ساز ایزوگام طرح دار و به طور دو لایه روکش دار با ضخامت 4 میلیمتر محصول جدیدی را به بازار داده اند. همینطور ایزوگام طرح دار برای دیوارها، کف استخر، و یا این که زمین های ورزشی هم مورد استفاده قرار میگیرد. حتی ایزوگام طرح دار چوبی و سنگی برای دیوارها استفاده می گردد که بسیار مقرون به صرفه میباشد.

 

 

 

 


عایق کاری زیر سطح استخر با ایزوگام

 برای عایق کاری استخر که جنس آن از خاک می‌باشد از مواد مختلفی به کار گیری می نمایند که هرمورد بسته به نوع جنسی که دارااست دارنده معایب و مزایای اختصاصی به شخصی هست. از اشکال این عایق ها می توان مورد ها پایین را نام برد: • عایق بندی استخر با مواد پلاستیک عایق کاری استخر با گیاهان عایق کاری استخر با قیر و  ایزوگام استخر  پوشش دهی با خاک نفوذ ناپذیر عایق کاری با مصالح ساختمانی و بتنی

 

 

 

 


بهترین روش برای عایق کاری استخر

 یکی بهترین شیوهها برای عایق‌کاری و ایزولاسیون استخرهای آب و مسیل‌های عبور آب، استفاده از عایق‌های پلیمری و پلاستیکی میباشد که به صورت ویژه برای این کاربرد طراحی و ساخته میشوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد